söndag 12 februari 2012


Visst har det vart underbart fint väder idag. Har nästan känts som vår!!
Dessutom var det extra skoj på dansen idag. Det känns som jag ler genom hela lektionen. Det finns INGET bättre än orientalisk dans. Det slår allt! Det är en helt magisk känsla, en energi kick. Ett lyckorus som springer genom hela kroppen!

Nu är jag helt själv efter en helg med R. 
Tänkte bädda nytt i sängen, duscha, göra ansiktsmask, måla naglarna och mysa ner mig i sängen. Bara synd att jag är så trött, haha! Men om ja lyckas lyfta röven från soffan så kommer nog energin tbx. 

Jag mår fortfarande skit över saker och ting. Men jag väljer nu att inte tänka på det. Jag har så många älskade runt omkring mig som inte låter mig varken må dåligt eller låta något dåligt hända mig. Så jag väljer att inte tänka på det helt enkelt...självklart ligger det där och gnager, men har annat att fokusera på nu. Som exempel min älskade dans som snart drar igång med alla barn! Dock har ja lite tidsångest eller vad man ska kalla det. Inte långt kvar nu...och jag borde göra 5 koreografier....ursch. Så alla artist-förslag är välkommna! igen ;)

Nej ni. Nu blir det Mys-time med mig själv!

Puss och kram

Inga kommentarer: