tisdag 28 februari 2012

Vet inte vad det va med mig igår. Jag va hel knäpp hela dagen.
Jag skärde mig i fingrarna med knivarna på jobbet. Jag gjorde mackorna fel...trots att ja gjort dom 1000 ggr. En kund bad om blåbärspaj med vaniljsås. Jag råkade spruta grädde på istället, så fick ta en ny. då råkade jag ta hallon istället. Men den 3dje vart bra. En annan kund fick upprepa 4 ggr att hon bara ville ha grädde och inga marsmellows. Jag kollade fel på tider när jag ska jobba på lördag. Va hel klumpig hela dagen. gick som i en slags dvala hela dagen. Kanske va sömnen som slog tillbaka. Ibland måste man få sitta hemma och bara vara. Och det har ja inte gjort på 3 veckor. Så idag kände jag inte för att åka någonstans, utan idag blir det att sitta hemma själv och jobba med allt till medborgarskolan. Jag ska ha 6 grupper nu på söndag. (det är tisdag idag) och jag har inte förberett för en enda grupp.

men jag har min fina pojkvän som stöttar mig. Utan honom skulle jag nog sagt nej. Bara att han finns där och säger att han mer än gärna hjälper till, gör att jag orkar och vill. Det känns som om jag faller så tar han emot mig :) På nått konstigt vis.

Min lilla bok innehåller hela 27avdelningar!
detta år ska jag göra allt rätt!
Förra året va första gången och jag lärde mig av mina misstag! Så nu kör vi rätt redan från början!
Vi börjar med att fixa anteckningsboken så ja slipper stå på lektionstid och leta efter de där speciella anteckningarna!
Nästa steg är att fixa alla koreografier så att de passar exakt rätt på varje åldersgruppen. Planera Exakt! vad vi ska göra på lektionen. Så jag inte ska behöva fråga barnen vad dom vill. 
Nästa grej är att sätta upp regler. Det behövs!

Nu ska jag fortsätta. Idag mår jag lite bättre, och ska ta itu ordentligt med min ångest som jag har för söndag.

Puss och kram


Inga kommentarer: