torsdag 16 februari 2012

Vet ni vad jag har gjort? Vet ni vad jag har gjort? Vet ni vad jag har gjort??
Jag har vart duktig och tagit tag i o ring sjukvårdsrådgivningen idag. Dom sa att ja borde ringa så fort som möjligt till närmsta vårdcentral och få en tid. Vilket jag oxå gjorde.

Samtidigt jag varken bryr mig om det eller över huvudtaget vill till sjukhuset så är jag lite stolt över mig själv att jag tagit tag i det. Dessutom tror jag mina närmsta är trötta på att jag klagar över eländet :)

Min brorsson Elvis ringde till mig idag. Det va första gången någonsin han gjorde det så va tvungen att kolla på telefonen för att se om det verkligen kom hemmifrån dom. det första han sa va: När kommer du hit?
Min hjärna gick på högvarv, Har jag lovat att komma dit idag? (för va påväg till bussen mot jobbet) Så frågade honom: när tycker du att jag ska komma?
Elvis: Nu!
Jag: nej det kan jag inte gubben, jag ska till jobbet nu.

Och så började han storgråta! Hjärtat! Men man blir ändå så glad att han tycker det är så roligt när jag är där! det värmer i hjärtat!

Nu gör jag mig redo att jobba 2 dagar till. Liiite längre än 3 timmars pass iaf :) Imorn ska jag jobba 8 timmar. Undrar hur det kommer bli nu när man vant sig vid att jobba 3 timmar varje gång. Lär ju vara helt slut. Men men roligt är det iallafall!
Nej nu kände jag hur tröttheten slog in.

Puss och kram

Inga kommentarer: