torsdag 23 februari 2012

Min älskade syster med barn är ju i "stan" under några dagar! Det är så mysigt och jag försöker att få så mycket tid som möjligt med dom. Men man måste ju tjäna sitt levebröd oxå. Men det är så sjukt goa de där ungarna.

Både Adrian och Maja följde med mig i spårvagnen till Jimmie, Elvis och Iris idag. För jag fick inte plats i bilen. Jätte mysigt. De båda babblade på som sjutton. de börjar ju bli så grymt stora!

Nu börjar ju även perioden då alla fyller år. 3 familjemedlemmar fyller år i mars och april. Och lönen skiter sig totalt under 2 månader. Så det blir tufft nu ett tag. Men det är bara att kämpa vidare och hålla sig ovanför vattenytan.
Nu kommer ju dansen komma igång oxå på medborgarskolan. Som det ser ut nu kommer jag ha 6 kurser på söndagar...sedan hem och åka till frölunda och gå på min egna magdans då jag själv blir elev. Så det är rätt bra att jag har tid hos läkaren snart så jag kan få koll på mitt låga blodtryck, så ja inte behöver svimma varje söndag härdan efter.

Imorgon blir det middag och utgång med syster och hennes sambo och R.
Lördag blir det att fira försenad alla hjärtans-dag.

Puss och kram

Inga kommentarer: