söndag 26 februari 2012

Jag säger att jag har finast utsikt från mitt jobb. Där man står i baren har man en stooor fönsterruta som visar detta på bilden. Jätte härligt! Det bästa är ju precis innan solnedgången och det lyser sådär varmt och vårigt! 

Idag kom R till EH. Dock va det sjukt mycket o göra idag och vi var bara 2 personer. Så det blev kaos. När jag står i kassan och ska serva hela kön som sträcker sig enda till dörren, och andra tjejen står och gör kaffe. Så tar muggarna slut och det är FULLt med disk ute, och det är nästan upptaget på varenda plats. Då blir man lite smått ledsen och förtvivlad. Men det löser sig alltid på nått sätt. 
Fick jobba en timmes övertid idag för att det va så mycket. Men efter satte jag mig och fikade med finaste. Sedan tog vi bussen hem.

Igår va vi ju ute och åt på stan, gick och småglodde i affärer bara jag och R. Vi gick och fikade, köpte godis och va och hämtade ut biobiljetterna. 
Sedan åkte vi hem och myste framför melodifestivalen med godis och läsk. Sedan tåg vi spårvagnen till bion. Den började kvart i tolv på natten. och vi var hemma igen klockan 2. Imorse steg jag upp klockan 7. det va svårt men jag har vart ganska glad idag ändå. Inatt sover jag nog rätt gott!

Puss och kram

Inga kommentarer: