onsdag 8 februari 2012

Deppig. Vafan kan man aldrig få vara glad och lycklig en längre period.
Mitt huvud är fullt av tankar.
Ena rösten frågar vad fan jag  har gett mig in på? IGEN? Är jag helt jävla korkad eller? Jag måste ju vara värdelös eftersom jag aldrig får det att funka. Vad är det för fel på mig igentligen?

Sedan kommer en annan pytte liten svag röst som säger att jag inte kunde gjort på nått annat sätt...

Men va sjutton. Kan det aldrig fixa sig? Är det meningen att man ska ha det kasst hela jävla livet? När ska det vända? Jag har alltid trott på att om man går in i allt med bra attityd så fixar sig allt. Men nu ger jag upp. Jag klarar inte mer motgångar. Jag gör inte det. Just nu känner jag mig bara för att lägga mig ner och dö!

6 kommentarer:

Blondie sa...

Det kommer fixa sig, du har inte tankar på att plugga eller något? och extra jobba där du jobbar idag? eller kanske bromsa drömmar lite grann. och bara se de positiva ett tag att du har egen lya igen, bor i en storstad, njuta av snön? att det snart är vår och att gbg är vacker på sommaren.?

Jonsson sa...

Tänker absolut inte dra på mig några skulder, och sedan har ja inte en blekaste vad jag vill plugga till. Jag extra jobbar så mycket jag kan. Har 5 timmar på kontrakt men i januari fick ja jobba över 60 timmar mer. Jag försöker inte nå några drömmar och därmed kan ja inte bromsa några. Jag kommer inte kunna bo kvar här. kommer dö om det ska fortsätta såhär...så vad finns det att njuta av? eller se fram emot?

Blondie sa...

men man behöver inte ta lån, utan man kan bara ta som det var på gymnasiet. bara bidraget. matlagningskurs :P haha,
det är ju bra att du fick jobba mer, än vad du egentligen ska.
varför kan du inte bo kvar? finns de inget billigare, eller inneboende boende?
du har ett roligt jobb ?

Blondie sa...

MELLO MELLO MELLO MELLO MELLO MEEELLLLOOO TO NIIIIIIGHT!!!!!!

Jonsson sa...

Jo kanske det, men ja vill hellre jobba nu. jag är inneboende. Jag trodde allting skulle ordna sig nu. och det gjorde det i en månad. men nu sket sig allting igen. Älskar mitt jobb. Önskar bara att det blev mer tider igen.


YEEEESSSS MELLOOOOOODDIIIFEEESTTTIIVVVALLLEN!!!!!!!!!!

Blondie sa...

får du inte bo kvar längre? =/
kan man inte ändra kontraktet?


japp :D hoppas på någon bra låt