fredag 3 februari 2012


Sitter hos R. Han har somnat för länge sedan. men jag har för många tankar i huvudet för att göra detsamma.

Helt plötsligt fick ja reda på att jag ska åka o jobba imorn. Tog tåget till herrljunga idag men får åka tillbaka imorgon tidigt. Sedan får R komma till mig och på kvällen är det MELODIFESTIVALEN!!!! Måste ses!

På översta bilden är Tacomys vi hade hos mig  häromdagen. Tända ljus och en bra film..


 Igår tog jag hand om lilla Iris en stund på morgonen. Har inga leksaker hemma så det blev att ta till det som fanns!
Som sagt åkte ja även till päronen o hälsade på idag. O prommenad med hunden blev det. Mammas termobyxor, pappas kängor och min gamla mössa som ja hade när jag va 10 år. Skämdes nått enormt när jag va ute. Borde uppfinnas nått till näsan oxå!


På söndag åker jag till syrran några dagar! Ska bli mys att få kvalitetstid med mina älsklingar! Saknar dom så att det gör ont!


Det är äckligt när något så nära händer. och det får tankarna att rulla iväg på så många sätt. Ska nog sätta mig o läsa lite bloggar så att jag tänker på annat, så ja tillslut kan sova. Detta funkar inte. Gullet snarkade gått i soffan förut så nu är han iaf tyst. Han snarkar nämligen bara den första kvarten. SÅ nu borde jag ju igentligen passa på o sova? Men icke då ;) Nej då, jag tycker om dina snarkningar gullet ;) Puss på dig! <3


Puss och kram

1 kommentar:

Gezx sa...

Jag tycker om dig med min älskade Felicia, Puss på dig babe