lördag 4 februari 2012

Blev inringd att jobba idag med. Dock blir det bara nästan 3 timmarspass hela månaden. Vilket suger. Vet inte vad ja ska ta mig till gällande jobb. Jag trivs ju som sjutton, men om ja inte får ihop timmar....ja jag vet inte?!

efter tog jag en tur in på coop. Jag är galen i att handla saker. Ursch på mig! Även om det är mat så borde jag skärpa mig! Men ikväll blir det en kväll bara för mig själv. Hela dagen har jag vart sällskapsjuk, men nu när jag kom hem tycker jag det är rätt skönt att vara själv. Köpt lite gott till mig själv med som jag är värd. Gissar på at det inte blir att ta det lugnt hos syrran de närmsta 3 dagarna. Så bra att jag vilar upp mig och samlar energi! Så att det kan bli massa bus!

Ikväll är det melodifestivalen oxå! Får man inte missa gott folk! Sean Banan inleder det hela oxå!
Jag skulle dock kunna somna vilken sekund som helst känns det som. Men tänkte bädda ner mig varmt i soffan och mysa o hoppas på att man får se hela melodifestivalen. BLONDIE!: vad gör du ikväll? ;)

Puss och kram

1 kommentar:

Blondie sa...

JAG KOLLADE PÅ MELLO MELLO MELODIFESTIVALEN SJÄLVKLART.
UPPBOKAD VARJE LÖRDAG NU I 6 VECKOR :P
KOLLADE PÅ SEAN BANAN.