lördag 3 december 2011

Gud jag kan inte ens beskriva hur mycket jag tycker om dansen och alla mina barn.

Ni vet ju hur kämpigt jag haft det med mina 11-15 åringar, att de aldrig ler, och jag blivit arg på dom ofta. Jag har frågat 1000 personer om råd för vad jag borde göra bättre.

Idag va sista gången på alla danser, vi ska ha uppvisning på fredag dock.
Medborgarskolan har ett eget papper alla deltagare MÅSTE fylla i när kursen är avslutad, om hur bra det vart och hur nöjda dom va. Men det va helt konstiga frågor som passar bättre vuxna och teori klasser. Så mina 11-15 åringar fick först fylla i den och sedan hade jag gjort en egen till idag där de fick skriva lite mer om just min klass, vad jag kunnat göra bättre och vad som vart dåligt.

Nu har jag precis kommit hem, försökt i en halvtimme att få igång elden i kaminen, och lagt in några mackor i ugnen, har ingen mat hemma :( suck jag är vårlhungrig, inte ätit nått idag för kan inte äta tidigt på morgonen och inte haft råd att köpa med mig nått, och nu är klockan halv 10 när jag kom hem.

Aja det ja skulle komma till va att jag satte mig och läste deras lappar. Och jag fick bara 10or av dom allihop!  alla tyckte det hade vart lärorikt och de skrev till och med att jag va en jätte duktig lärare som kunde puscha på dom riktigt bra, och att jag får dom som individer att utveckas efter sina egna behov, att jag ser alla, och tar till mig allas ord. PLUS att de längtade till varje lördag och tyckte det det va riktigt roligt på mina lektioner. Det enda negativa jag fick va att det va lite enformigt, de ville lära sig flera danser under dom här 8 lektionerna. Jag tycker kanske att de har lätt för att ta in, men svårt att komma ihåg plus att tekniken är dålig, så därför fokuserade jag på en...men får ta till mig det och kanske ha 2 danser till våren

ÅÅÅH jag är så glad :) Jag va rädd att jag skulle få jätte hårda ord ifrån dom!

Och Är så otroligt tacksam att Therese och hennes familj ställde upp och va hundvakt idag så ja kunde åka o jobba. Jag blir så varm i hjärtat när folk ställer upp sådär! Och att min lilla älskling inte behövde vara själv så många timmar. Hon även berömde han väldigt mycket vilket känns i ens mamma-hjärta hahah Han är ju min lilla bebis som jag lägger all energi och uppmärksamhet på, lika så är ju uppfostran lika viktig där som hos ett barn. Om inte viktigare.

Nej nu ska ja ta o käka mina mackor.
Hoppas att ni haft en lika bra lördag som jag!
Puss och kram

Inga kommentarer: