fredag 23 december 2011

Hej!
Länge sen sist. Skäms för att jag missat att blogga iaf minst en g om dagen. Förskräckligt! Men jag har haft annat för mig ;)

Idag är det dagen innan julafton!
Det blev att göra massa knäck, äta skinka på smörgås med senap! MUMS!
Massa godis, massa julmust.
Vi har även suttit och bara pratat med varandra. Hel mysigt tycker jag när man inte behöver sitta framför Tvn för att umgås. Jag är mätt som en stucken gris. Klarar inte av att äta så mycket som ja kunde förr..har nog med att jag gått ner 10 kilo och minskat min mage drastiskt. Svårt att lära sig att inte ta lika mycket mat på tallriken och sådär.

Vi satt även och delade ute varsin julklapp till varandra. Pappa fick en utav sina massa strumpor ja köpt till han. Och mamma fick julklappen ja köpt till henne ifrån pappa-tofflor! Och jag fick min efterlängtade navelpiercing:

 Den lila fick jag. 
Men den va inte lika fin på som jag drömt om. Dessutom har ja funderat hela kvällen om jag vågar sätta i den pga att ja tror den förstörs när man duschar eller sover på mage. Men det återstår o se :)

Har tagit kort med kameran idag men hittar inte sladden..Så får se om de kommer in på söndag istället. 
Imorgon blir det att fira jul hos syrran utanför Örebro. 

Jag hoppas ni allihop får en riktigt bra, mysig och varm jul!
Sköt om er!
Puss och kram

Inga kommentarer: