söndag 25 december 2011


JULAFTON


Den här tavlan fick min syster i julklapp av mig, Hon tycker om mina bilder jag tar på hennes barn, så kände att ja kunde sätta ihop de bästa jag har och ge henne det i Julklapp

Detta va alla paket jag inhandlade i år.

 Söt-Emmy i pappas-morfars famn!

Tomten! Han fick en korg med godsaker av sandra och uffe som tack när han skulle hemmåt, Han sa det att kvällen nu va räddad när han fått alkohol. Haha tur att barnen inte tänker o lägger märke till det.


Emmys julklapp.




Älskade Maja leker med sina saker

Älskade lilla Maja!


Nu har jag bytt ifrån tomteluva till att bära julslips på julafton..haha

Emmy fick en jacka av mormor-mamma i julklapp


Och Maja fick lika dan!

Emsan tyckte det va roligt med syrrans leksaker!

Denna fick hon av mig, den blev poppis hos henne som hos stora syrran. 

 Kvällen bestod av att bygga ihop dockmöbler och andra leksaker Maja fick i julklapp.

Finns det goare ungar??
 Hennes tunga åker ut varenda g hon ska skratta eller le!
Tyvärr får man inte ta bilder på Adrian!
Men han blev glad över sitt Wii spel, och alla star wars lego. 
BILDER BORTTAGNA

Måste även berätta en rolig grej som jag skrattade åt exakt hela dagen igår. Vi åkte in till Hallsberg innan vi kom till sandra. Där i stan är det 30km/h och lite småaffärer o grejer på sidorna. Så kommer det en gubbe o går över övergångsstället-vilket jag inte ser för att solen bländar och jag tänker aa på annat..En annan bil har stannat för honom mitt emot. Och där kommer ja i farten och gubben håller på o skita på sig när jag slänger mig på bromsen, och börjar snubbla på sina gena fötter för han vet inte om han ska springa fort som fan över eller vända tillbaka...Det såg så JÄVLA SKOJ ut! Att jag börjar asskratta, och killen som körde bilen som stannat för honom ser att jag sitter hukad av skratt och även han ler åt händelsen. 

Jag var inte ens nära på att köra på honom, så på det sättet va det ingen fara, va bara lite roligt att göra honom skitnödig! Hahaha

Puss och kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

det var glögg till tomten inte sprit

Jonsson sa...

ja, men han sa så.