lördag 10 december 2011


Se det förra inlägget som gårdagens...eftersom ni inte fick nått då. Och detta som dagens?

Igår tappade jag IGEN kulan som håller fast piercingen. 
Det är nu den sista kulan jag har. Har 3 vanliga piercingar totalt, och tappat kulan 2 ggr, så nu har jag 2 utan och den blåa kvar(varav kulan sitter på en annan för tillfället)...tror jag ska byta till den idag, ser lite mer färgglad ut. 
Dessa 2 på bilden fick jag av min Svägerska Heter det va? Vill gärna ha ringen för då måste det va omöjligt att tappa själva kulan. Problem är bara att jag inte får bort den så ja kan sätta i den haha. Undra om man bara kan köpa massa kulor? Ska kolla upp det med detsamma!

Update:

Frågan är bara hur stora dom ska va? även om staven oftast är 1,6 mm så står det att 8mm passar navelsmycken..hmm

Puss och kram

Inga kommentarer: