torsdag 13 oktober 2011

2 fobier:
Trampa på en liten hög med smala små ormar, eller att dom ligger i täcket.
Bli levande begravd, därför har jag framfört min önskan att krimeras när jag dör.

2 önskningar:
just nu är dom största att få heltidsjobb och en lägenhet
men långsiktigt hm att resa till Egypten, dansa och se alla sevärdigheter.
Och att få barn.

2 maträtter man ogillar/gillar
Gillar: mammas rödspetta med räk-skagensås,
Pizza blir man aldrig trött på men det är så kliché så säger min egna tolkning av taco.
Ogillar: Äter endast ko, gris kyckling och allt ifrån havet. Så inget vilt, kalv, kalkon eller liknande.

2 saker jag är nöjd/ångrar i livet
ångrar östra akademin, ångrar att jag i första taget blev ovän med en viss brud(visserligen är vi vänner igen)
Det bästa jag gjort va att flytta till västra götaland, och alla mina magdanskurser jag hållt i( de har stärkt mig både som person och dansare)

2 sevärdigheter jag vill se
Egyptiska pyramider, och den gömda stenarmen i kina som byggdes för att skrämma inkräktare.

2 personer jag skulle vilja träffa:
Julia Roberts, hon verkar vara en helt underbar personlighet, man skrattar ALLTID när hon gör det i film. Och hmmmmmm Svårt val mellan min mormor och farmor, Farmor har jag aldrig träffat, och hört så mycket bra och fina saker om henne. Men mormor stod mig varmt om hjärtat och skulle va roligt att träffa henne en g till.

2 personer jag saknar
Min Maja, och en som jag förlorade kontakten med innan sommaren..

2 bra filmer
red riding hood
just like heaven

Inga kommentarer: