lördag 22 oktober 2011

Sitter just nu och är barnvakt åt Elvis och Iris.
Båda sover tungt och sött. Svårt att veta vad man ska hitta på när de somnat...men det slutar oftast att jag sitter vid deras dator eller går o lägger mig brevid Elvis, Men är bra slut jag själv oxå idag. Hade barnen och ungdommarna idag igen. Lika underbart! Fast de börjar bli lite svårflirtade nu, och lyssnar inte lika bra, så kan tänka mig hur det kommer se ut om några veckor  haha.

Har deadline ångest...men får se till att lägga på ett kol så att jag slipper oroa mig. Hahah även att det bara är lektion 2. 3 kommer nästa vecka. Önskar bara jag hade en danslokal, man får mer inspiration om man går dit, än att man ska ta tag i det o dansa i vardagsrummet hemma.
Tänk vad man tar saker för givet ibland. Om jag hade haft en danslokal nu, hade jag spenderat varje dag där, men förut när jag väl hade en alldeles egen...ja då var ja bara ändå där en g i veckan, men det kanske är för att man behöver den mer nu.

Mina 11-15 åringar ler aldrig, jag försöker göra det HELA tiden. Bara för att det ska bli roligare, och för att kanske få ett tillbaka, men ja vet att dom har det roligt, och det säger dom i slutet, men varför kan dom inte le? Jag gör mig ju till och med till...för att de ska le...men inte då :( Något förslag på hur ja ska göra?

Nej nu får ja nog ta o sova, blev inte mycket sömn inatt, o sen har man hållt igång exakt hela dagen, och har även svårt att sova när ja är barnvakt, för man ligger o lyssnar på varje lilla andetag barnen gör, och vill inte somna för att man oroar sig att man inte vaknar direkt när dom gnyr, men bord väl bli van snart hoppas jag :)

God natt

Inga kommentarer: