tisdag 25 oktober 2011

Idag fick man pengar, så jag rusade upp ur sängen, klädde på mig och åkte till affären. Så nu har man mat hemma igen :)
Hoppade även in på apoteket och köpte några grejer till piercingen, så hoppas på att den kan läka en g för alla nu. Haft den i över 5 år och fortfarande inte läkt, dessutom blir det värre och värre, blöder varje dag. Om jag gick till en Piercare skulle de nog rekommendera att jag tog ut den, men jag tycker om den för mycket :) Tror jag rör på mig för mycket för att den ska acceptera min kropp.

Nästa vecka kommer mina älskade syskon barn Maja och Adrian och bor här en vecka. Har planerat jätte mycket vi ska hitta på med dom.

På fredag ska jag även på Sahara Hotnights med pappa. Han fick 2 biljetter av mig i födelsedagspresent :)
Puss och kram

Inga kommentarer: