onsdag 5 oktober 2011
























Tjohooo..Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Sitter och kollar på Bonde söker fru. Första gången jag följer även det programmet. Tycker det är så pinsamt, sitter och vrider på mig hela tiden.
Skulle ni kunna ställa upp i ett sånt program? Dejta en bonde, eller ensam pappa/mamma söker?

Men jag skulle nog kunna ställa upp på att vara bonden eller den ensamma mamman hahaha och ha massa killar där som söker ens uppmärksamhet. Haha nej, själva Tv grejen är inte min grej :) I think, Fast man kanske kan ignorera tv teamet rätt bra när man är i den situationen, tänk att ställa upp och hela svenska folket får hänga med på vägen till kärleken, dejter och intima grejer. Blää

Puss och kram

3 kommentarer:

Blondie sa...

haha det är väl gulligt ;) som en hemmagjord ****** kan det ju bli utan just DET innehållet ;)

Jonsson sa...

Hahahaha du är knäpp!

Blondie sa...

haha knappast :P