lördag 15 oktober 2011



som sagt sover jag ju i ett öppet rum, så hör det minsta lilla som händer i huset, och tvättstugan ligger brevid, och mamma och pappa brukar stänga in katterna där på kvällarna, har ingen aning om varför, visst när dom var små så busade dom sönder huset och gick runt o jamade på nätterna, och jumjum har även problem med magen så det händer olyckor när han ätit en aning för mycket. Så kanske blivit en vana?

Men när pappa stänger in dom för tidigt och jag inte har någon större talan ibland så jamar jesper hela natten, så nu har jag släppt ut dom båda och de snarkar gott i min säng.
Jesper ligger brevid, Jag ligger på mage och jumjum ligger på mina ben och rumpa :) varmt o gött haha.
Undrar om ja kommer kunna sova nått inatt? de hoppas ju upp och ner och går på en mitt i natten och ska kela :) men när det inte händer varje natt är det bara mysigt!

Inga kommentarer: