fredag 28 oktober 2011

Jag är arg och ledsen på mig själv när jag bara skjuter upp saker och ting, denna vecka sköt ja upp dansen 4 dagar, och nu när ja dansat i några timmar har ja ingen inspiration kvar.

Har ni någonsin haft en gymnastiklärare eller danslärare som dansar med er hela hela tiden? Eller gör sporterna med er? eller gör uppvärmningen med er? Jag har aldrig stött på någon sådan. Men tydligen är jag sån. När jag har alla mina grupper på lördagar gör jag exakt allting med dom exakt hela tiden. Kan ni fatta hur slut jag är sen i sista passet då? Jag måste ta o sluta med det, 
Dessutom som ledare tar man i dubbelt så mycket, man gör större och hårdare rörelser, man överdriver exakt allting, man peppar dubbelt så mycket och man ger 110% hela tiden. Jag gör det iaf. Så om man har 5 pass känns det som 10. 
Imorgon ska mitt mål försöka va att låta barnen få göra lite själva, men oftast när jag gör det blir ja så rastlös, och vill bara rycka in-vara med och öka deras energi. Men om jag sedan ska klara ett pass till på lördagar måste jag försöka att lugn ner mig lite. 

Huvudvärken är över från igår. Det är skönt!
Sänd över massa energi och inspiration till mig imorn! Bara ni tänker på mig lovar jag att jag får det! 
Puss och kram

Inga kommentarer: