lördag 29 oktober 2011

Sitter här o väntar på att tiden ska gå, det va svårt att gå upp imorse, så lite frustrerande är det när man får massa tid över. Hade tänkt att svänga förbi ett ställa o köpa några saker, men tänkte att ja tar de senare i veckan ist, så där med sitter jag här.

Pappa fick 2 biljetter till Sahara Hotnights när han fyllde år. Dom uppträdde igår. Pappa drack och jag körde. Jag fick inte en annan bild av bandet, fortfarande inte någon utav mina favoriter. Men det var mycket underhållande att stå o kolla på andra som betedde sig som ja vet inte va, och skämde ut sig. Det va nog första gången ja va riktigt nykter på en sån grej, och det va minst sagt underhållande!

Det värsta måste ju va när folk går o fjärtar, dom stannar ju kvar i luften så äckligt länge när det är så mycket folk! Sen va det en äldre herre som stod i hoppade i takt, och det så riktigt roligt ut. Det var ju ingen jämn takt, utan när det va en liten "pause"? så stod han på huk och väntade på att hopp upp och ner 2 ggr, väntade på huk och osv.

Det var grymt många som kom fram för att prata, speciellt med pappa då, eftersom det va fler i hans ålder. Snacka om att det är trevligt folk häromkring, ALDRIG ALDRIG att ja stött på någon som kommer fram bara för att snacka i vimmerby, västervik eller oskarshamn! En herre som kom fram till mig, var vella sådär 40 plussare, man undra vad han hade för avsikter, men han ville bara snacka om sitt liv. Han hade fru och barn i min ålder :)

Nu ska jag gå o göra iordning håret. Ååh vad jag älskar lördagar! Och jag älskar mina barn! och jag älskar att dansa med dom!Gaah vad jag vill att klockan ska va 1 nuuuu!

Puss och kram

Inga kommentarer: