onsdag 19 oktober 2011

Ikväll ska jag plugga lite stjärntäcken tänkte jag.
Jag är en otroligt dålig människokännare, Andra kan säga bara efter ett samtal hur personen är, och om den går att lita på. Medans jag skulle behöva flera månader på mig med människan.

Så tänkte att jag skulle lära mig att fuska :)
Läs mitt horoskåp, så kan ja stå för nästan varenda ord som står där. Om man ska tro på det behöver man nog kunna vara ärlig och uppriktig mot sig själv, jag tycker inte alls om det som står om mig, tycker bara det är negativa saker, men vadå? Jag är ju faktiskt så, och det som står i stjärntäcken är sånna saker man inte kan ändra hos sig själv för det ligger djupare än så, självklart kan man bli bättre, men ens sanna natur ligger alltid där!

Vågar du berätta för mig vilket stjärntäcken du är? Eller känner du dig naken då? ;)

Puss och kram

1 kommentar:

blondie sa...

jag känner mig lika naken ändå! för det är s äckligt sant. och är det inte horoskåp, så är det någon annan jävel där ute någonstan som kan läsa av mig direkt. Som om jag vore en bilderbok!

Så man kan ju alltid försöka köra på att ha extra kläder på sig :P