lördag 8 oktober 2011



Precis kollat på Inception. Himla bra och välgjord film! Såg den på bio med en person för ca 1 år sedan,  men det gav nästan samma upplevelse i vanlig TV.

Idag har man vart i Åsbro och grattat syrran.
Busat och busat och busat och...med denna lilla tös! Så liten är hon inte längre, snart 5 år <3
Hon har en speciell plats i mitt hjärta!

Måste även berätta vad jag skrattat åt så att jag grät ikväll!
Min Katt JumJum skulle ta sats och hoppa upp i min säng, och som katter brukar göra när de ska ta sats står han och vickar på rumpan..och det slutar med att han missar sängen med ungefär 10cm och glider i en himla fart rakt under sängen. Han blir rädd för sitt misslyckande och mitt skratt att han bara rusar ut ur rummet.

Det roliga är att han stod jätte länge och såg verkligen ut som att han skulle satsa järnet, och sedan glider inunder sängen! Såg himla roligt ut måste jag säga!

Puss och kram

Inga kommentarer: