torsdag 6 oktober 2011


Shit vad veckan har gått fort!! Det är ju redan fredag imorgon!

Var idag i ******** och dansade i en riktig dansal! Helt underbart var det! Men ville inte dra på för hög volym ;) haha
Så nu känner jag mig peppad och redo för utmaningen!

Imorgon har jag oxå 2 möten inbokade.

Vet ni en sak?
Jag är så jäääkla trött på att behöva ta bilen över över allt!
Hela mitt liv har jag behövt göra det..Eller när jag började skolan upp till klass 7 så cyklade jag till skolan.
Men annars har det alltid vart bil och buss.
Om man skulle shoppa, handla, till skolan, till en kompis, Eller vad som helst. 
Och i ett år när jag bodde i Vänersborg pendlade jag till Göteborg flera gånger i veckan! Och dessutom hem till päronen, till syrran, till brorsan. Affären kunde ja gå till, men valde hellre att åka till Ica eftersom det är billigare än hemköp. 

Jag vill inte bo mitt mitt i centrum, men jag vill kunna ta cykeln(köpa en iaf) eller gå till saker och ting, Kunna ta en buss som inte tar 1-2 timmar att komma till jobbet. Inte behöva bila i mer än 10 minuter för att komma till affären. Här tar det 20 minuter till närmsta affär, men här hade jag inte tänk o bo resten av mitt liv ;) haha

Missförstå mig inte, jag ÄLSKAR att köra bil! Helt jäkla underbart är det! Och jag är så grym på det hahahah. Nej fasiken nu lät det som om jag var ironisk..vilket jag inte va. 
Men att det ska ta så lång tid över allt. Att man alltid måste kolla hur lång tid det tar dit, och exempel imorn ska jag till 2 olika städer...som ligger en bra bit ifrån varandra. men det är 4 timmar mellan mötena, så om jag åker direkt ifrån ena mötet till den andra staden så kommer jag komma för tidigt, mycket för tidigt. Och jag vill inte gå på stan själv- speciellt när man inte har några pengar, eller sitta i bilen och vänta in tiden. Så då åker jag hem, men då hinner jag precis komma hem innan jag ska åka iväg igen...BLÖÖÖÖÖ DESSUTOM måste man alltid gå upp så jäkla tidigt när man ska någonstans. För att det tar så lång tid att köra.

och tänk alla dessa bensinpengar?? ALLA mina pengar går åt till bensin, bara för att man måste åka över allt hela tiden. Då tänker ni att hon kan ta buss eller tåg? nej för då måste jag gå upp ÄNNU tidigare, dessutom går inte dom grejerna ända fram. Det suger...

Oj vilket uppmuntrande inlägg hahah :) Men jag är glad och jag är pepp! För nu hoppas vi på fyverkerier!!

Puss och kram

Inga kommentarer: